Június 2-án szabadtéri Royal Rangers istentiszteletre és piknikre került sor. Sokan pokrócokon, némelyek székeken tekintették meg a Péceli Baptista Gyülekezet bábcsoportját, a Bán házaspár vezetésével pedig – akik a Magyarországi Baptista Egyház gyermekmissziós koordinátorai – közös éneklésre és harangjátékra is sor került.

Gáspár Botond emberhalászatról beszélt a 100 fős gyülekezetnek, illetve arról, hogy mi mindent kell kivetni a szánkból, gondolatainkból.

A rangerök hotdog-ebédet és limonádét készítettek a vendégeknek, a délutánba nyúló beszélgetéseket ragyogó napsütés aranyozta be.

Június 27–30. között tartottuk meg az első önálló törzsi táborunkat. Nem indult zökkenőmentesen, mivel a rengeteg eső miatt a tábort a Szokolyai Baptista Imaház udvarán kezdtük el, de nem hátráltunk meg.

Csuhébabát készítettünk, új játékokat tanultunk, dicsőítettünk, valamint tűzrakás után jöhetett a főzés! A cserkészek fát vágtak, tüzet raktak, zöldséget pucoltak, húst daraboltak és egy kis segítséggel főztek is – csakúgy, mint a tábor többi napján, de már Kisirtáspusztán.

Esténként dicsőítettük mennyei Atyánkat, és a táborpásztor a földi és mennyei kincsekről, értékrendről, fontossági sorrendről tanított a résztvevőknek, amire imameghallgatás volt a fiatalok fegyelmezettsége és aktív részvétele.

Utaztunk a nagybörzsönyi kisvasúttal, tárlatvezetéssel néztük meg a nagybörzsönyi vízimalmot, majd kellemes túrával jutottunk vissza a szállásunkra.

Lovaglás, íjászkodás, számháború, erdei gyűjtögetés, pólókészítés, bisztró, éjszakai röpi és elsősegély-bemutató is gazdagította az első sátoros táborunkat. Volt Ranger-áldás bőven: mindig megúsztuk az esőt, volt imameghallgatás gyógyulás terén, mennyei egység a sokszínű szolgálócsoport között.

Felejthetetlen élményként vonul a krónikákba a kb. 50 fős tábor!

Törzsünk is eljutott a Eurocampre, ami az európai „protestáns cserkésztalálkozó”. Kb. 7500 résztvevő érkezett Magyarországra. Első ízben került nálunk megrendezésre. Hálás vagyok azokért, akik a szervezésbe is bekapcsolódtak. Büszkén hallgattam, ahogy több ranger is mondta, hogy milyen sokat adott nekik lelkileg a tábor, az esti áhítatok és dicsőítés az arénában. Lenyűgöző kapukat, építményeket és játékokat tákoltak a résztvevők.

Elindult egyházunk hírlevele, melyben tájékoztatást adunk aktuális híreinkről, eseményeinkről. Iratkozzon fel ön is!

Köszönjük!

Köszönjük mindenkinek, aki idén a baptisták társadalmi szolgálatát támogatta adója 1+1%-ával!